Ochrona konsumentów

Zakupiony towar okazał się wadliwy, a sprzedawca nie chce przyjąć reklamacji? Przesyłka ze sklepu internetowego nie doszła lub została uszkodzona w transporcie? Chcesz odstąpić od umowy kupna, zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa? Masz problem z dochodzeniem swoich praw z tytułu gwarancji? Skontaktuj się z nami – specjalizujemy się w ochronie praw konsumentów, pomagając w skutecznym dochodzeniu roszczeń oraz rozwiązaniu sporów z przedsiębiorcami.

Zakres naszych usług:

  • Wsparcie w sprawach związanych z ochroną praw konsumenta – pomoc prawna w walce z nieuczciwymi praktykami handlowymi.
  • Roszczenia z tytułu rękojmi i gwarancji – reprezentacja w sprawach dotyczących wad towarów i dochodzenia praw z tytułu rękojmi lub gwarancji.
  • Reklamacje oraz zwroty towarów – wsparcie w procesie reklamacji i zwrotu zakupionych produktów, niespełniających oczekiwań.
  • Dochodzenie roszczeń przeciwko przedsiębiorcom – pomoc w odzyskiwaniu należności i rozstrzyganiu sporów konsumenckich.
  • Sprawy o zapłatę – reprezentacja w sprawach o niezapłacone należności i długi.
  • Postępowania z umów – analiza i dochodzenie praw wynikających z umów konsumenckich.